Hüp-Hüp G!

Svàjc - munka - lakàs-bürokràcia-szabad levegö... Hajrà... azaz Hüp-Hüp G.!

Friss topikok

Linkblog

elso napok

2010.10.11. 15:14 ThaG`

2010. 09. 28-i elso iromanyom

Szoval megerkeztem kedden Zurichbe, ahol egy kedves csaladnal szalltam meg. Az ut viszonylag sima volt, bar a kocsit a svajci hataron darabokra szedtek es ugye harman pakkoltuk be majd egy nap alatt, es nekem ott hirtelen vissza kellett dobnom mindent... gaz volt de szerencsere aznapra mar csak 150 km volt hatra azt igy is lehuztam. Zurichben keso estig dumaltunk igy a 11 ora vezetes idegeskedes utan aludtam vagy 4-5 orat. Mit mondjak keves volt. Szerdan megerkeztem Bazelba. Atvettem a lakast ami idealis egy agglegenynek, eleg jo egy fiatal parnak es abszolute alkalmatlan kisgyerekkel :D. Az eloszobabol nyilik a konyha + etkezo, a furdo es egy feljarat a felso szinten levo nappaliba. Ha kimegyunk a lakasbol, a FOLYOSON at mintha egy masik lakasba mennenk be, talaljuk meg a haloszobat :D es persze regi epitesu, szoval minden lepcso, minden
padlo recseg mint allat. Jah meg tetoter, igy esoben az ember osszepisili magat ejszaka :D
Persze 4. emelet lift nelkul, igy a bepakkolas is konnyu volt. Na mindegy. Kocsinak vennem kellett parkolot, ami laza 40ezer forint egy honapra, de minden alapvetoen dragabb. Mondjuk az alapelelmiszerekbol es a szolgaltatasokbol (net, telefon, stb) lehet talalni olcsobbat, ami nem is feltetlenul rossz minosegu. De pl az a babaagy ami otthon 20 ezerbol megvan, az itt 60 ezer volt...

Mindegy szerda csutortok pakoltam, es papirugyeket inteztem (meg Adammal soroztem) es ma kezdodott a melo. Fejtagitas, ilyenek. Most johet az irodalmazas, este meg megyek ki Erikaek ele a repterre. Jovo heten talan mar el tudok kezdeni labormunkat vegezni (Amen).

Szoval most ezek vannak, majd meg jelentkezem, csak egyenlore foggalmam sincs hol all a fejem!

Pa mindenkinek.

G.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://huphupg.blog.hu/api/trackback/id/tr62363031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása