Hüp-Hüp G!

Svàjc - munka - lakàs-bürokràcia-szabad levegö... Hajrà... azaz Hüp-Hüp G.!

Friss topikok

Linkblog

hetvege

2010.10.11. 15:32 ThaG`

Nos eltelt az elso normalis hetvegenk.

Penteken meg olyan ido volt hogy az emberek a rajnaban furodtek, a parton napoztak. Aztan itt is lehult.

Szoval hetvege: vasarlas, mert nem vagyunk annyira gazdagok hogy itt vasaroljunk be, es persze a szokasos turistasag: ismerd meg a helyet ahol laksz.

Kannenfeldpark: olyan mint a nepliget csak teljesen mas… tiszta, szep, sok jatszoter (semi sincs eltorve), nyugalom. Mindenhol uldogelo, futo, koteltancos (komoly), vagy jatszoterezo emberek. Jatszoter van mindenkinek, a legkisebbektol a legnagyobbakig. Es minden tele mokusokkal. Szep nagy europai vorosmokusokkal, akik szedegetik a tobozokat, keszulven teli almukra.

Munka (itt is elsuthetnem, de nem teszem hogy olyan mint otthon, csak…). Vegre laborba is mehettem, es ha mar mentem akkor rogton el is bactam az elso dolgot amihez nyultam. Semmi vesz, vegul dontetlenre mentettem a dolgot, visszanyertem a kiindulasi anyagot es kezdtem elolrol. Masodszorra mar minden ok volt, minden mukodni latszik. Furcsa, hogy itt mukodik az adott szo, ha valaki elvisz valamit, azt rogton hozza vissza tisztan… Es van egy csomo olyan kis egyszeru dolog, amire otthon nem is gondoltunk, de nagyban megkonnyiti a munkat… kreativ aprosagok, amik tulajdonkeppen semmibe sem kerulnek, de megis…

Jae s a legnagyobb meglepetes: mig otthon az NMR csovek aranyarban vannak, azonnali kimosas kell, meg aztatas, meg tisztogatas, meg… minden, addig itt egy hasznalat utan egyszeruen eldobjak… ezen kicsit elkerekedett a szemem es vagy 30-40 percig alltam neman a labor kozepen, mire verge felocsudtam…

Ez van, ez mar nem Ungarn.

Most hirtelen ennyi, meg megprobalom kideriteni hogy megy itt a futes, mert holnaptol lehulest mondanak.

 

G.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://huphupg.blog.hu/api/trackback/id/tr792363069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása